جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تحقق جهاد اقتصادی در گرو وحدت و همدلی دولت و ملت است

001.jpgقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق جهاد اقتصادی ودست یابی به اهداف این شعار در گرو وحدت و همدلی مردم، دولت و مسئولین است.
 
حجت الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، یکی از موارد تحقق شعار جهاد اقتصادی را وحدت و همدلی مردم و دولت دانست و بیان داشت: در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها این وحدت و همدلی بین مردم و دولت به خوبی ظهور پیدا کرد و تداوم آن در سال جهاد اقتصادی نیز در دست یابی به اهداف این شعار و تحقق آن تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری با یک هدف مشخص صورت می‌گیرد اظهارداشت: این نامگذاری‌ها مسیر کشور در دست یابی به اهداف سند چشم انداز هموار می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری‌های سالهای گذشته بیان کرد: نامگذاری‌هایی که صورت می‌گیرد تنها به این معنا نیست مختص‌‌ همان سال باشد بلکه همه آن‌ها به عنوان مبنایی برای سالهای آینده است و این نامگذاری‌ها در هر سال تکمیل کننده سالهای گذشته است.

بنایی بیان داشت: به عنوان مثال سال گذشته که به نام همت مضاعف و کارمضاعفنامگذای شده بود این همت مضاعف و کار مضاعف در سال ۹۰ تبدیل به جهاد اقتصادی که بالا‌ترین همت است می‌شود.

جهاد در اصطلاح علوم اسلامی واژه ای مقدس است

وی در ادامه به مفهوم واژه جهاد اشاره داشت و گفت: در اصطلاح علوم اسلامی جهاد کلمه‌ای مقدس است که ایثار، شهامت، تلاش و از خود گذشتگی را به همراه دارد که همه این‌ها برای دست یابی کشور به سند چشم انداز و اهداف آن ضروری است.

بنایی در ادامه مخاطبان این شعار را همه مردم، مسئولین دانست و اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند بگوید که این شعار شامل وی نمی‌شود و همه کسانیکه درکشور به نحوی فعال هستند باید خود را مخاطب این شعار بدانند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات یکی از موارد مورد توجه در بحث جهاد اقتصادی است بیان کرد: ما باید در ابتدا منابع درآمدی و محل‌هایی که هزینه می‌شود را شناسایی کنیم و در کنار آن به بهره وری بالا‌تر توجه داشته باشیم.

نماینده مردم قم در خانه ملت تاکید کرد: جهاد اقتصادی و افزایش بهره وری با اجرای اصل ۴۴ و واگذاری امور اقتصادی به مردم و بخش خصوصی محقق می‌شود.
چهارشنبه 17 فروردین 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM