جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد اقتصادی، حل مشکلات مردم است

007قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر تقویت روحیه جهادی در مردم و مسئولین تأکید کرد و بیان داشت: توفیق در برنامه پنج ساله کشور و سند چشم انداز در گرو اجرای صحیح الگوی جهاد اقتصادی است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی بنایی در تبیین ابعاد نامگذاری سال ۱۳۹۰ به عنوان سال جهاد اقتصادی، در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری به جهت تأکیدی که برمسائل اقتصادی کشور و همچنین حل مشکلات اقتصادی مردم داشتند امسال را سال جهاد اقتصادی نامگذاری نمودند.

 


وی در ادامه بیان کرد: زمانی مردم و مسئولان می‌توانند روحیه جهادی را در خود تقویت کنند و به اهداف جهاد اقتصادی مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری دست پیدا کنند که همگی به شرایط روز توجه داشته و بدانند راه برون رفت از مشکلات و توفیق در برنامه ۵ ساله کشور و سند چشم انداز، اجرای صحیح و درست این موضوع است.

مردم، مسئولین و قوای سه گانه به ملزومات جهاد اقتصادی توجه کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امید می‌رود انشاءالله مسئولین، مردم و قوای ۳ گانه، به ملزوماتی که باید در خصوص تحقق الگوی جهاد اقتصادی رعایت شود، توجه کامل داشته باشند تا به آنچه در نظر معظم له در خصوص این نامگذاری بوده است و اجرایی شدن آن، بیشتر و بیشتر نزدیک شویم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تفاوت عمده سال همت مضاعف و کار مضاعف با سال جهاد اقتصادی، بحث ارائه شاخص است، تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی، باید در پایان برنامه ۵ ساله به ۸ درصد رشد اقتصادی برسیم و لازمه دست یافتن به این درصد از رشد، کنار گذاشتن راحت طلبی و همکاری، جد، جهد و کار است.

توجه مجلس به آثار جهاد اقتصادی در تصویب بودجه سال ۹۰

بنایی گفت: در بحث درآمد‌ها و مصارف ادارات و موسسات هم این شاخص قابل محاسبه و برنامه ریزی است و در بررسی و تصویب بودجه سال ۹۰ نیز، مجلس به آثار این جهاد اقتصادی توجه فراوانی نموده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۰ درآمد‌ها و هزینه‌ها کاملا باید مشخص باشد و یک تعادل معقول، در جهت تخصیص بهینه منابع به مصارف صورت بگیرد و بستر سازی‌های فرهنگی لازم جهت نیل به این هدف و همچنین، ایجاد همدلی و درک مشترک، بین مردم، مسئولان و سه قوه، مورد توجه باشد.

دوشنبه 15 فروردین 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM