جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جرم 60 درصد زندانیان قم گرایش به اعتیاد است

etiyadمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم عامل زندانی شدن بیش از 60 درصد مجرمین در قم را گرایش به مواد مخدر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم پایانی شانزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، در جمع علاقه‌مندان به ورزش گفت: ورزش یکی از بهترین راه‌های مبارزه با گرایش به مواد مخدر و مبتلا شدن به معضل اعتیاد است.

وی ادامه داد: متاسفانه توطئه استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موضوع ابتلای بسیاری از افراد و به خصوص جوانان به مواد مخدر نقش دارد و به همین دلیل باید خودمان را برای مقابله با این بلا و مشکل بزرگ آماده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور و بین جوانان جامعه با نقشه دشمنان این نظام صورت می‌گیرد بنابراین باید به مقوله ورزش توجه ویژه صورت گیرد چراکه ورزش بهترین راهکار گذران صحیح اوقات فراغت است.

وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه از بین تمام افرادی که هم‌اکنون در زندان‌های قم قرار دارند‏،‌ 60 درصد آن‌ها به دلیل اعتیاد و استفاده از مواد مخدر زندانی شده‌اند‌ ضمن اینکه اعتیاد عامل بسیاری از سرقت‌ها و قتل‌هایی است که در جامعه صورت ‌می‌گیرد.

بنایی خاطرنشان کرد: همه ما باید برای مبارزه اساسی با این مشکل بزرگ جامعه همت کنیم تا بتوانیم اعتیاد را از جامعه ریشه‌کن کنیم چراکه چنانچه در این مسیر دیر حرکت کرده و به موقع اقدام نکنیم این دشمنان نظام هستند که زودتر از ما دست به کار می‌شوند.

وی در ادامه از حضور مردم ورزش‌دوست قم در همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تقدیر کرد و گفت: امیدوارم این همت که شما مردم شریف قم را در یک روز بسیار گرم تابستان به این همایش جذب کرده و در مراسم پایانی آن حضور یافتید‏،‌ موجب تحکیم و افزایش اراده شما در ماه میهمانی خدا شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) زمانی که در مدینه بودند در خطبه‌ای معروف خطاب به مردم این شهر گفتند «ای مردم، ماه خدا به سوی شما اقبال کرده و شما پیش روی ماه میهمانی خدا یعنی رمضان قرار دارید و قدردان آن باشید» بنابراین فرصت بسیار خوبی برای خودسازی و توجه بیشتر به خالق ایجاد شده که امیدوارم این ماه مبارک اراده‌ها را برای مبارزه با معضلی همچون اعتیاد نیز قوی کند.

اخبار مرکز قم (لینک اصلی)
شنبه 7 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM