جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حتي يك ثانيه از وقت نمايندگي خود را هدر ندادم

http://www.banaee.ir/images/phocagallery/assembly/08/thumbs/phoca_thumb_l_assembly_62.JPGنماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: شهادت مي‌دهم حتي يك ثانيه از وقت مردم قم را در دو دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي هدر ندادم.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي در جمع اهالي جعفريه در پاسخ به اظهارنظر يكي از شهروندان اين شهر در مورد نحوه حضور وي در مجلس براي دفاع از مردم قم اظهار داشت: بنده يكي از نمايندگاني بودم كه هميشه در جلسات مهم مجلس حضور فعال داشتم و ذره‌اي از حق و حقوق شهروندان نگذشتم و شهادت مي‌دهم كه حتي يك ثانيه از وقت مردم استانم را در مجلس هدر ندادم.
وي با تاكيد بر اينكه وجب به وجب خاك مقدس قم بايد آباد شود، اظهار داشت: اين تربت پاك كه مورد عنايت و توجه اهل بيت(ع) است بايد در شان همين بزرگواران آباد و كامل شود.
عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينكه بخش جعفرآباد قطب بزرگ كشاورزي استان قم است، گفت: اين بخش با فرآورده‌هاي مهم و زيربنايي كشاورزي خود عهده دار بخش كشاورزي استان قم است و هر عمران و آباداني كه در اين بخش صورت مي‌گيرد بايد در راستاي حمايت از كشاورزان زحمتكش اين منطقه باشد.
وي به خدماتي كه در 4 ساله گذشته در بخش جعفرآباد انجام شده اشاره كرد و گفت: يكي از اقداماتي كه مورد درخواست كشاورزان اين منطقه است تعيين نرخ تضميني پنبه و رعايت قيمت منطقي توسط كارخانجات پنبه پاك كني است كه در اين زمينه پيگيري‌هاي خاصي را داشته‌ايم و اين مسئله مهم در حال برطرف شدن است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه اعتبارات خوبي به اين منطقه اختصاص يافته است، افزود: اين اعتبارات در قالب پروژه‌هاي مختلف عمراني به اين بخش اختصاص يافته و استاندار قم با دو سفري كه به اين بخش داشته اين پروژه‌ها را به بهره برداري رسانده است.



اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM