جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

پیروز نهایی انتخابات مردم هستند/ انتقاد از تخریب لاریجانی

entekhabat 2قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس گفت: پیروز نهایی انتخابات مردم هستند و در این راستا باید با حضور پر شور و گسترده خود دشمنان انقلاب را نا امید کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی شامگاه شنبه در جمع نمایندگان خود به عنوان ناظر در حوزه های رای گیری با اشاره  به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در خارج از کشور افزود: عده‌ای در داخل کشور نیز وجود دارند که در مسیر دشمنان گام بر می‌دارند و افرادی هم به تخریب دیگران می‌پردازند که از وجود چنین شرایطی تنها دشمنان سود می‌برند و چیزی عاید ملت نمی‌شود و در نهایت نیز نمایندگان شایسته وارد مجلس نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم قم در سال 86 با انتخاب درست، دکتر لاریجانی را به عنوان نماینده خود وارد مجلس کردند افزود: در طی این چهار سال نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی توانستند ظرفیت قم در مجلس را ارتقاء دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بعد از انتخاب دکتر لاریجانی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس افق روشن و تازه ای در راستای عمران و آبادانی قم باز شد که البته برخی ها این مسئله را نمی پذیرند .

قم قبل از انقلاب محروم و امروز مظلوم است

وی با بیان اینکه قم همانگونه که در قبل از انقلاب محروم بود امروز نیز مظلوم است افزود: نماینده قم در مجلس نباید بدنبال کشمکش‌های سیاسی باشد و اگر بنده در طول 8 سال گذشته به این موضوع می‌پرداختم امروز کارنامه قابل ارائه‌ای به مردم شریف قم نداشتم.

عمر نمایندگی باید در راه عمران و آبادانی صرف شود

حجت الاسلام بنایی با بیان اینکه مواضع بنده از سال 83 تا کنون تغییری نکرده است افزود: عهد ما با اهل قم همچنان پایدار است و کسی که به عنوان نماینده وارد مجلس می‌شود باید عمر نمایندگی خود را صرف عمران و آبادانی کند.

انتقاد از تخریب لاریجانی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز شاهد موجی از تخریب‌ها علیه لاریجانی هستیم افزود: از زمانی که ایشان اولین مسئولیت را قبول کردند تا به امروز، تمامی آن بر اساس خواست و نظر رهبر معظم انقلاب بود و وی شخصیتی است که در همه حال یار و یاور رهبری است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا وضع نابسامان قم به نتیجه رسد و مسیر پپیشرفت و آبادانی استان ادامه داشته باشد افزود: کسانی که به قم علاقمند هستند باید افراد خادم را از غیره تشخیص دهند و آنها را به مجلس بفرستند .

حجت الاسلام بنایی گفت: پیروز نهایی انتخابات مردم هستند و در این راستا باید با حضور پر شور و گسترده خود دشمنان انقلاب را ناامید کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده بر اساس یک تکلیف شرعی وارد این عرصه شده ام و هر یک از اعضای جامعه نیز باید وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: نظارت در انتخابات جایگاه مشخصی دارد و قانون گذار نیز به کاندیداها و داوطلبان اجازه داده، نمایندگانی بر سر صندوق های رای گیری داشته باشند تا بر بر فرایند رای گیری نظارت کنند.

وی ادامه داد: امانت داری اقتضا می‌کند که ناظران با دقت بر مراحل رأی گیری نظارت داشته باشند که البته چیزی فراتر از قانون مد نظر نیست.

بنایی در ادامه عنوان کرد: حضور پر شور مردم قم پای صندوق های رای گیری می تواند پیام های متفاوتی برای دشمنان داشته باشد.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM