جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حضور جدی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در قم/ بنایی بیش از پیش فعال خواهد بود

magmaeقم - خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از حضور این تشکل سیاسی در عرصه‌های مختلف با انگیزه‌ای بالاتر از گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی داستانی شامگاه سه شنبه در مراسم تقدیر از دست‌ اندرکاران ستاد انتخابات حجت‌الاسلام علی بنایی، انتخابات روز 12 اسفند را یوم‌الله توصیف کرد و گفت: افرادی که در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‌کردند در خلق این حماسه بزرگ نقش موثری داشتند و اگر این افراد به فضای انتخابات رونق نمی‌دادند چنین آرای بالایی به دست نمی‌آمد.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام بنایی در طول دو دوره‌ای که به عنوان نماینده مردم در مجلس فعالیت می‌کرد، از این منظر برای ما قابل احترام بود اما ایشان از دوران قبل از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار بود و در واقع این دو دوره نمایندگی، حجت‌الاسلام بنایی را کنترل کرد.

مدیرمسئول روزنامه 19 دی تاکید کرد: همه آنهایی که خیال می‌کنند با انتخاب نشدن حجت‌الاسلام بنایی در انتخابات مجلس خیالی از آنها راحت شده، سخت در اشتباهند چراکه با توانی که ما از ایشان سراغ داریم، جریان‌های تندرو و انحرافی باید با انتخاب نشدن حجت‌الاسلام بنایی ماتم بگیرند.

داستانی با ذکر خاطره‌ای از دیدار دلسوزان انقلاب اسلامی با شهید آیت‌الله بهشتی و تاکید این شهید بزرگوار بر پایداری و استقامت در راه اهداف متعالی اظهار داشت: ما با الحامی که از مراجع تقلید و علما گرفته‌ایم در هر کارزاری که وارد شده‌ایم بر اساس تکلیف عمل کرده‌ایم و ممکن است در برخی از عرصه‌ها به موفقیت قطعی نرسیده‌ایم اما دست از راهی که در خط امام و رهبری حرکت می‌کنیم بر نمی‌داریم.

وی اضافه کرد: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری به عنوان یک جریان خردورز، عقل‌گرا و معتدل و اصولگرا پرتلاش‌تر و باانگیزه‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف حضور جدی خواهد داشت.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM