جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

برنامه های احزاب مدون و متقن نیست

013نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: احزابی که در کشور فعالیت می کنند قاعده اصولی ندارن وحزب های انتخاباتی هستند، حتی تدوین برنامه های آنها به صورت مدوّن و متقن نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی با بیان اینکه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی هیچ شعار و وعده ای نداده ام، اظهار داشت: علاوه بر رسالت ملی و انجام وظیفه به عنوان نماینده ملت ایران، نسبت به حوزه انتخابیه خود همواره از همه توانایی و ظرفیت خویش برای تحقق برنامه های هدفمند، مفید و مناسب استفاده و در راه رفاه و پیشرفت مردم قم تلاش نمودم.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین و عمده ترین مشکل جوانان قم عدم خودباوری است، بیان داشت: جوانان قمی جایگاه قم را نشناخته و باید بدانند که شهر قم تنها یک طول و ارزش جغرافیایی نیست و جایگاه عظیمی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین بنایی با اشاره به اینکه در روایات داریم تربت قم مقدس است، خاطرنشان کرد: تدوین کتاب 10 جلدی شناخت قم با هدف شناخت جایگاه پرعظمت، تاریخ شکوهمند و تاثیرگذاری و نقش این مردم این شهر در ادوار مختلف خصوصا در انقلاب اسلامی و همچنین به منظور آشنایی جوانان با شأن این شهر و یافتن هویت واقعی خویش صورت گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اصوالگرایی یک مفهوم گسترده است و می توان آن را به شاخه های متعددی از جمله اصولگرایان تند رو، معتدل، میانه رو و کند رو تقسیم نمود.
حجت الاسلام والمسلمین بنایی افزود: احزابی که در کشور فعالیت می کنند قاعده اصولی ندارند، حزب های انتخاباتی هستند و حتی تدوین برنامه های آن ها به صورت مدوّن و متقن نیست.
وی ادامه داد: حزب ها به دلیل نوع شکل گیری فرصتی برای تربیت افراد مدیر و کاردان و حتی تدوین برنامه مشخص ندارند که این برای کشور ضرر دارد و یک عارضه فرهنگی است.
حجت الاسلام والمسلمین بنایی اضافه کرد: علی رغم همه حاشیه ها، فشارها، تهدیدها، شایعه ها و فضا سازی هایی که ممکن است در قبال بعضی اقدامات بوجود بیاید باید با در نظر گرفتن مصالح کشور،با بصیرت و آگاهی عمل کرد.
وی در پایان با اشاره به این ه از بدو ورود به مجلس تا کنون مواضع ثابتی داشته و بر آنها پافشاری خواهم کرد، گفت: تغییر مواضع و همسو شدن با جریان هایی که منافع خود را دنبال می کنند خلاف شرع و جایگاه یک روحانی است.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM