جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ورود آیت الله کنی در این مقطع باید درس آموز باشد

Mahdavi_kaniنماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه و شان آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: امام (ره) در رابطه با آیت الله کنی جمله ای را گفتند که هرگز در خصوص فرد دیگری این جمله را بکار نبردند.

حجت الاسلام علی بنایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی زندگی با تاکید بر جمله امام(ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) در خصوص ایشان گفتند که من آیت الله مهدوی کنی را دوست داشته ، دارم و خواهم داشت و این نشان از جایگاه رفیع آیت الله کنی دارد.

بنایی ادامه داد: از سوی دیگر امام(ره) با کسی تعارف نداشت و اگر کسی لایق تعریف کردن نبود چنین کاری نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مهدوی کنی از جایگاه معنوی بالایی برخوردار است یادآور شد: فعالیت های این روحانی بزرگوار قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بنایی افزود: سابقه و استقامت آیت الله کنی در زندان و فعالیت های سیاسی و انقلابی این روحانی بزرگوار را همه می دانند و هجمه وارد کردن به ایشان روا نیست. چراکه وی به لحاظ عملکردش در این مدت طولانی قبل و بعد از انقلاب از خودشان شخصیتی ساخته اند که مثال زدنی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام سال های قبل و بعد از انقلاب شخصیت ایشان همچنان محفوظ مانده است.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم خاطرنشان کرد: دقت در عملکرد و بینش سیاسی ثابت کرده است که خداوند عنایت ویژه ای به وی داشته است. با همین بینش سیاسی و تجربه، وی مسائل سیاسی را رصد کرده و می کند و سر بزنگاه مسیر درست را معرفی می کند.

وی ادامه داد: ایشان با توجه به برخی ملاحظات سیاسی و با پذیرش همه شرایط پا به عرصه سیاسی گذاشته اند و با وارد شدن به موقع در این عرصه ثابت کردند که هیچ مطالبه شخصی ندارند.

بنایی در پایان با تاکید بر اینکه آیت الله مهدوی کنی باید برای همه الگو باشند تصریح کرد: ورود ایشان در این شرایط به عرصه سیاسی باید برای همه درس آموز باشد و فرصت خوبی است برای کسانی که به انقلاب علاقه مندند و می خواهند از این شرایط و عرصه سربلند عبور کنند.

شبکه خبری تحلیلی زندگی (لینک اصلی)
چهارشنبه 28 دی 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM