جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

سیاه‌نمایی‌ از نظام خلاف تقوای جمعی است

015خبرگزاری فارس: مشاور پارلمانی قوه قضائیه با اشاره به لفظ تقوای جمعی در فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بر این اساس نباید سیاه‌نمایی کنیم و کار گذشتگان را بدون دلیل نادیده در نظر بگیریم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری در سالروز قیام 19 دی اظهار کرد: این نظام در بین کشورهای دنیا به عنوان نظام مردم‌سالاری دینی شناخته شده و از نظر اتکا به آرای مردم بهترین موقعیت را دارد.وی با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات گفت: کشورهای دنیا به دنبال این مسئله هستند که تعداد افراد شرکت‌کننده پای صندوق‌های رأی چه میزان است و شور و نشاط مردم پای صندوق‌ها چگونه خواهد بود.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشاندهنده وفاداری به نظام است

مشاور پارلمانی قوه قضائیه با بیان اینکه انتخابات در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است عنوان داشت: انتخابات نمادی از حضور قوی و با شکوه مردم در صحنه است زمانی که این حضور چشمگیر باشد بزرگترین برگ برنده ایران محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد نظام از پشتوانه مردمی برخوردار بوده و نظامی است که در قلب آحاد مردم جای دارد.

بنایی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد مردم به نظام وفادار هستند و نظام را پذیرفته و از آن حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر برگزاری انتخابات با شور و عظمت گفت: خواص و مسئولان باید بر حضور حداکثری مردم بیفزایند و اگر مسئولان، خواص و رسانه‌ها که در انتخابات تأثیر گذار هستند خلاف این قضیه عمل کنند سبب کاهش آرامش می‌شود.

مشاور پارلمانی قوه قضائیه یادآور شد: وظیفه ملی، دینی و رسانه‌ای اقتضا می‌کند که در حمایت از آرای مردم به پاخیزیم و رسانه‌ها نیز در این زمینه باید فعالیت کرده تا مردم را در صحنه حفظ کنند و در این زمینه به سرمایه‌گذاری بپردازند.وی ادامه داد: دشمن در انتخابات پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را به کار می‌گیرد تا حضور مردم را پای صندوق رأی کاهش دهد.

رسانه‌ها بدون لطمه به آبروی دیگران اطلاع‌رسانی کنند

بنایی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در زمینه انتقال اخبار با خیرخواهی و بدون لطمه به آبروی دیگران در اطلاع‌رسانی حاضر شوند و مردم را به حضور حداکثری پای صندوق رأی دعوت کنند.

وی با اشاره به لفظ تقوای جمعی در فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بر این اساس نباید سیاه‌نمایی کنیم و کار گذشتگان را بدون دلیل نادیده در نظر بگیریم زیرا این امر به طور کامل بی‌تقوایی نشأت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
چهارشنبه 20 دی 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM