جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

شکل تکنولوژیک تحریم‌های اقتصادی هم بی‌فایده است

008دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اعمال تحریم‌های یک‌سویه اقتصادی از سوی دولت آمریکا بر علیه ملت ایران گفت: آمریکا برای اثرگذاری تحریم‌ها دست به دامان تکنولوژی و فضای مجازی شده و تلاش می‌کند از طریق شبکه‌های ارتباطی نیز تحریم‌ها را گسترش دهد اما این حربه نیز راه به جایی نخواهد برد.

علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه گوش ملت ایران از واژه تحریم پر است، گفت: فرقی نمی‌کند این اهداف ضد ایرانی در فضای واقعی اقتصاد اعمال شده و یا اینکه در حوزه تجارت الکترونیک وارد شود، به هر صورت ملت ایران راه‌های مقابله با تحریم‌ها را سال‌هاست که یافته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر گونه تحریم از سوی آمریکا و متحدان غربی آن، نشان دهنده ضدیت با مردم ایران بوده و گواه این است که استکبار تا چه حد نسبت به ایران و ایرانیان بغض و کینه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اراده خداوند بر پیروزی و سربلندی ملت ایران قرار داده شده است، گفت: نمونه این سرافرازی را در موضوع نشاندن هواپیمای جاسوسی موسوم به «پهپاد» آمریکا به خوبی می‌توان مشاهده کرد؛ این در حالی‌ست که استکبار گمان می‌کرد دست کم تحریم‌هایش در حوزه دفاعی و نظامی بر کشور ما تاثیر بگذارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی شیوه‌های جدید تاثیرگذاری بر روان و افکار ملت‌ها را از سوی غرب موضوعی متداول ارزیابی کرد و گفت: این برخوردها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشت و همچنان ادامه دارد، تنها شکل آن تغییر کرده و امروز فضای مجازی ابزاری برای اعمال این فشارها قرار گرفته که به فضل خداوند، همچون گذشته بی‌تأثیر خواهد بود.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
جمعه 9 دی 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM