جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تلاش‌های حجت‌الاسلام بنایی در دوران نمایندگی مجلس تقدیر می‌شود

030قم - خبرگزاری مهر: همایش تکریم خدمت به پاس قدردانی از هشت سال تلاش حجت‌الاسلام بنایی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس با سخنرانی دکتر لاریجانی برگزار می‌شود.

مسئول ستاد مردمی همایش تکریم خدمت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که خدمت به قم خدمت به کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(س) و خدمت به جهان تشیع است، خدمات حجت‌الاسلام علی بنایی قمی در هشت سال نمایندگی مجلس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آقای بنایی بصورت مستمر مطالبات مردم قم را از مسئولان کشور پی‌گیری می‌کرد و تحولاتی که امروز ما در قم شاهد آن هستیم بدون پیگیری این مطالبات مسیر نمی‌شد.

حجت‌الاسلام عباس لاجوردی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قم واقعاً در جایگاه اصلی خود به عنوان ام‌القرای جهان تشیع قرار گیرد باید این مطالبات به یک مطالبه عمومی و مردمی تبدیل شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی تقدیر از آقای بنایی تحت عنوان همایش تکریم خدمت به همت جمعی از فضلای قمی و اقشار مختلف مردم قم گفت: تقدیر از آقای بنایی تقدیر از شخص نیست، تقدیر از خدمت و تلاش برای توسعه و عمران شهر قم است.

مسئول ستاد مردمی همایش تکریم خدمت تأکید کرد: این همایش امشب (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد، با سخنرانی دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی از همه علما، مردم و دلسوزان استان دعوت کرد در این مراسم شرکت نمایند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
سه شنبه 16 خرداد 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM