جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تاوان اعمال سلیقه دولت در اجرای فاز اول هدفمندی را مردم پس دادند

yaraneh 2متاسفانه در فاز اول هدفمندی دولت از یارانه نقدی یعنی ابزاری که باید با مدیریت آن از اقشار آسیب پذیر حمایت می شد، اهرمی ساخت که خود به تورم دامن زد.

عدم پرداخت سهم تولید از درآمدهای حاصل از اجرای فاز اول هدفمندی و توزیع بی منطق یارانه نقدی بین تمامی اقشار جامعه سیل تورم را ایجاد کرد که تاوان آن را مردم پس دادند.

علی بنایی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی)، گفت :دولت در اجرای فاز اول هدفمندی بیش از آن که به قانون مصوب مجلس توجه کند به سلایق خود نگاه کرد و در مسیر آنها گام برداشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: عدم پرداخت سهم تولید از درآمدهای حاصل از اجرای فاز اول هدفمندی و توزیع بی منطق یارانه نقدی بین تمامی اقشار جامعه سیل تورم را ایجاد کرد که تاوان آن را مردم پس دادند.

وی تصریح کرد:در صورتی که فاز دوم هدفمندی منطبق بر هر منطقی جز قانون مصوب مجلس پیش رود تبعات اجتماعی و اقتصادی خطرناکی خواهد داشت که جبران ان بی تردید مسائل بسیاری را به دنبال دارد.

بنایی در خصوص توزیع یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی تاکید کرد:دولت توجه داشته باشد که هدف قانون گذار از در نظر گرفتن یارانه نقدی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ممانعت از قوت گرفتن فشار تورم بر این اقشار است .

وی ادامه داد: متاسفانه در فاز اول هدفمندی دولت از یارانه نقدی یعنی ابزاری که باید با مدیریت آن از اقشار آسیب پذیر حمایت می شد، اهرمی ساخت که خود به تورم دامن زد.

بنایی در خاتمه گفت: مجلس نهم باید با نظارت دقیق و همکاری با دولت قانون هدفمندی یارانه ها را منطبق بر اصول مصوب در مجلس هشتم اجرا کند تا در سال های آتی بتوان به نتایج مثبت اجرای این قانون دست یافت.

مجلس نیوز (لینک اصلی)
شنبه 6 خرداد 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM