جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

بهره گیری از بخش خصوصی در ارتقا ورزش قم

015خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: باید بسیج همگانی برای استفاده از ظرفیت ها و نیروهای تخصصی در امر ورزش و توسعه ورزش در قم ایجاد شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام علی بنایی چهارشنبه شب(7خرداد) در مراسم تجلیل از قهرمانان و حامیان ‏ورزش استان قم که در سالن استانداری قم برگزار شد گفت: ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است و هیچ کس هم منکر اهمیت ورزش و نقش بالای آن در جامعه نیست.


وی عنوان داشت: پیش از انقلاب هیچ توجهی به ورزش در قم نبود و پس از آن توجهات بیشتر شد به گونه ای که استعدادهای جوانان قمی در ورزش قهرمانی روز به روز در حال گسترش است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر سرمایه گذاری در امر ورزش گفت: باید در این زمینه تلاش جدی داشت و این سرمایه گذاری دارای اثرات بسیاری است و باید همه نقش داشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین بنایی تاکید کرد: باید بسیج همگانی برای استفاده از ظرفیت ها و نیروهای تخصصی در امر ورزش و توسعه ورزش در قم ایجاد شود.


وی با بیان اینکه باید از توان بخش خصوصی استفاده کنیم گفت: به دست آوردن شاخص‌ها و پارامترهای ورزشی نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و باید در این زمینه همگان فعال شوند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان داشت: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت های چشمگیری از ورزش قم داشته اند که امیدواریم این روند افزایش یابد.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM