جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

قم باید سرامد اخلاق ورزشی درکشور باشد + عکس

DSC02054

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره بر نقش بارز فرهنگ دینی و مذهبی در قم، بر کسب اخلاق ورزشی در استان تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی قمی در دیدار با جامعه ورزش استان قم گفت: راهپیمایی مردم قم در یوم ا.. 22 بهمن عزت آفرین بود و حضور اهالی ورزش استان در این راهپیمایی بیش از پیش بارز بود.

نماینده قم با یادآوری ضرورت انجام فعالیت های ورزشی اظهارداشت: ورزش علاوه بر حفظ نشاط جسمانی موجب سلامت روح و روان هر شخص می گردد و باید بهای بیشتری به آن داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه استان قم هنوز در بسیاری از جهات دچار عقب ماندگی مزمن است افزود: متأسفانه آمار و ارقام نشان می دهد قم از لحاظ امکانات در بین استان های کشور در پنج رتبه پایینی قرار داد ولی ورزش استان از این امر مستثنی بوده و ورزشکاران ما همواره در کشور شاخص بوده اند.

نماینده قم با عنوان این مطلب که اعتبارات تخصیصی به قم باید نسبت به سایر استان های کشور بالاتر باشد ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته به قم فرمودند برای رسیدن قم به حد مطلوب نیازمند یک حرکت دفعی هستیم و این حرکت دفعی بودجه و اعتبارات بیشتری را می طلبد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تقدیر از کسب مدال توسط جوانان قمی در رقابت های مهم ورزشی اذعان داشت: متأسفانه استعداد بسیاری از جوان قمی به علت وضعیت نامطلوب اقتصادی شکوفا نمی شود و بارها مشاهده شده است بسیاری از مدال آوران از درون خانواده های مستضعف به مقام قهرمانی دست یافته اند.

وی افزود: علیرغم کمبود اعتبارات، ورزشکاران ما در سالهای اخیر خوش درخشیده اند و این زنگ هشداری است برای مسئولان امر تا به ورزش بهای بیشتری بدهند.

حجت الاسلام بنایی ادامه داد: تجربه نشان می دهد هر زمان شور و نشاط در جامعه ورزش فزونی می یابد رشد ورزش و مدال آوری ورزشکاران افزایش می¬یابد بنابراین باید مراقب بود با کاهش امید در جوانان موجب رکود ورزش در استان نشویم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه استعداد جوانان قمی آتیه درخشانی را برای استان رقم خواهد زد اظهار داشت: قطعاً هدف مسئولان تربیت بدنی در استان مدال آوری جوانان در رشته های مختلف ورزشی است ولی بالاتر از تمام اینها باید به دنبال کسب اخلاق ورزشی بود.

وی افزود: قم نماد دین و فرهنگ در کشور است و باید در امر اخلاق در ورزش سرامد استان های کشور باشد.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: اگرچه در بسیاری از زمینه ها تهران در کشور شاخص است ولی محوریت استان قم در مسائل دینی و فرهنگی در کشور بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با از دعوت جامعه ورزش استان به ترسیم چشم اندازی روشن برای بالندگی ورزش در استان ابراز داشت: برای رسیدن به جایگاه مطلوب باید نگاه به آینده داشت و نگاه به گذشته جز یأس و ناامیدی چیزی را به همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام بنایی قمی ادامه داد: شایسته است جامعه ورزش با تدوین برنامه ای سازمان یافته در ده رشته ورزشی فعالیت گسترده تری انجام دهد تا در آینده با پیشرفت در این رشته ها شاهد کسب رتبه های برتر کشور توسط جوانان قمی باشیم.

وی افزود: لازم است انگیزه و استعداد جوانان قمی را شناسایی کنید تا هر کسی در رشته مورد علاقه اش به رشد و تعالی برسد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با تأسیس وزارت خانه ورزش و جوانان اذعان داشت: در گذشته آن طور که باید و شایدکسی نسبت به امر مهم ورزش پاسخگو نبود و مجلس شورای اسلامی با تعیین وزیر ورزش و جوانان تمهیدی اندیشید تا همواره کسی پاسخگوی نیاز ورزشی کشور باشد.

وی افزود: وظیفه وزارت ورزش تعالی جوانان ایرانی است و نباید جوانان ایرانی که سرمایه های ملی ما هستند در پیچ و خم های سیاسی دستخوش بی مهری قرار بگیرند.

عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه پیشرفت تیم فوتبال صبای قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خوشبختانه تیم صبا در این فصل نسبت به ادوار گذشته وضعیت بسیار بهتری دارد و امیدواریم با استفاده از جوانان قمی در این تیم شاهد شکوفایی بیشتر صبا در فوتبال برتر کشور باشیم.

DSC02050

DSC02053

DSC02054

DSC02059

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM