جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جلوگیری از پخش تصاویر نامناسب ورزشی از رسانه ملی + عکس

011خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پخش برخی تصاویر نامناسب و غیر اخلاقی در رابطه با لباس ورزشکاران از رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: پخش این تصاویر موجب آسیب ­های اخلاقی و نارضایتی عموم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار با معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل تربیت بدنی استان قم گفت: انعکاس برخی صحنه‌ها و دامن زدن به آنها در برنامه‌های مختلف ورزشی با شئون اجتماعی ما در تضاد است و پخش این تصاویر موجب آسیب­های اخلاقی و نارضایتی عموم است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: حمایت‌های ما از ورزش به‌ خصوص ورزش‌هایی که بر شادابی و نشاط جامعه تأثیرگذار است ادامه خواهد داشت تا قم نیز در رشته‌های مختلف ورزشی در بین سایر استان‌های کشور به مدال‌های قهرمانی دست یابد.

وی اهمیت توسعه مکان­های ورزشی ویژه بانوان را مورد توجه قرار داد و اظهار امیدواری کرد که بانوان استان مثل سایر اقشار جامعه از امکانات ورزشی مناسب برخوردار شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه امکانات ورزشی فعلی در استان جوابگوی نیاز مردم به ویژه جوانان قمی نیست، خواستار افزایش امکانات ورزشی استان برای جوانان از جمله سالن‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده چند منظوره با امکانات رفاهی مورد نیاز شد.

حجت‌الاسلام بنایی موضوع ساختمان سازمان ملی جوانان و مجموعه ورزشی آن که مورد نیاز جوانان و سمن‌ها است را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزونی جمعیت قم و کمبود اماکن مناسب و سالن‌های ورزشی و نقشی که این سازمان در پر کردن اوقات فراغت جوانان و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی دارد، لازم است ساختمان فعلی سازمان ملی جوانان در اختیار سمن‌ها باشد و پس از مهیا شدن ساختمان جدید به آنجا منتقل شوند تا به این وسیله خواسته بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مربوط به حوزه جوانان برآورده شده و امید و شادابی و نشاط این قشر از جوانان و متقاضیان فعالیت در این عرصه روزافزون شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم و سپردن امور ورزشی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این عرصه، شاهد شکوفایی روزافزون ورزش استان قم باشیم.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
افکار نیوز (لینک اصلی)
شنبه 17 دی 1390

DSC01560

DSC01561

DSC01562

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM