جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جوان بودن ایران، فرصتی برای کشور و تهدیدی برای دشمن است

001حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی، جوان بودن کشور ایران را فرصت و سرمایه ای عظیم برای کشورمان و تهدیدی برای دشمن دانست.

حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون حضرت زینب(س) در سخنانی به مسائل و دغدغه های جوانان امروز پرداخت.

وی گفت: یکی از مسائل مهم جوانان مسئله هویت یابی است و اینکه جوان ما به کجا وابسته است و ذهن او چگونه شکل گرفته است از جمله این موارد است.

حجت الاسلام بنایی، جوان بودن کشور ایران را فرصت و سرمایه ای عظیم برای کشورمان و تهدیدی برای دشمن دانست و تصریح کرد: باید با توجه به جوان بودن جمعیت کشور سعی کنیم با برنامه ریزی دقیق و ظریف این دوره را پشت سر گذاریم تا جوانان این کشور از توطئه های دشمن مصون مانند.

وی بر تلاش دشمن در راستای دور کردن جوانان از معنویت و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی صحه گذاشت و افزود: آنان به طرق مختلف ازجمله فیلم، رسانه، ماهواره و اینترنت و راه های دیگر سعی دارند جوانان این مملکت را از مسیر صحیح انقلاب اسلامی دور نگه دارند، اما با درایت رهبری و هشدارهای مکرری که در رابطه با حفظ جوانان از این آفت ها می دادند باعث شد تا علاوه بر ادامه تحصیل جوانان، برای اوقات فراغت آنان برنامه ریزی شود تا بهترین استفاده از این اوقات شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر نقش امام جماعت مساجد در رونق برنامه های فرهنگی مساجد تاکید کرد و اظهار داشت: تجربه نشان داده امام جماعت هر مسجدی که فعال و پویا بوده ، جوانان آن منطقه موفق تر بودند و از شاخص های بیشتری استفاده کرده اند، بالعکس این قضیه نیز صحت دارد لذا امامان جماعات مساجد نقش پررنگی در جذب جوانان به مساجد دارند.

وی تصریح کرد: وجود حوزه علمیه در شهر قم امتیاز بسیار خوبی است که از پرتو افکنی این مرکز در وهله اول جوانان این شهر استفاده برند و بتوانند در سایه آموزه های اسلام از خطرات و آسیب های دشمن محفوظ مانند.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به الگو بودن کشور ایران در بین شیعیان جهان، تصریح کرد: اگر تا به حال شیعیان کشورهای مختلف نگاهشان به ایران بود امروز ملل غیرمسلمان نیز نگاهشان به کشور ماست لذا دشمن سعی دارد جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را در جهان بگیرد و جوانان ایرانی را از هویت ایرانی شیعی خود دور سازد اما اعتقادات و ایمان دو سلاح در برابر تهدید ها و پادزهری در برابر فتنه های دشمن است.

وی گفت: آینده کشور به دست جوانان ساخته می شود بایستی با تدبیر و برنامه ریزی صحیح برای آنان زمینه حرکتشان به سمت آینده ای روشن را رقم زنیم و جوانان قمی باید در این حرکت رو به جلو، پیش قدم باشند چرا که آنها منتسب به شهر اهل بیت و اهل علم هستند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری شبستان (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک صلی)
سه شنبه 26 مهر 1390

 

 

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM