جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

طرح پایش تصویری در قم اجرا می‌شود/ جمع‌آوری اتباع خارجی معتاد

etiyadمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: طرح پایش تصویری برای کاهش سرقت و منازعات محله‌ای به زودی در قم اجرا می‌شود.

 

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام علی بنایی قبل از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۴، اظهار کرد: امسال به خاطر اینکه مسائل داخلی و خارجی مختلفی داریم مناسبت این نامگذاری به چشم می آید.

وی ادامه داد: باید پیوند داخلی مستحکم‌تر شود و بحث مذاکره و تحولات منطقه اقتضا می‌کند که از جهت داخلی اتحاد داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه دنیا پیام این سال را می‌شنود، عنوان کرد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال عملی شده و به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، زیرا همدلی مرادف با اتحاد و صداقت است.

حجت‌الاسلام بنایی تفرقه و اختلاف را یک منکر دانست و بیان کرد: باید در داخل کشور تفرقه و اختلاف را کنار گذاشت و به اقتضائات شعار سال توجه کرد.

وی ابراز کرد: جامعه ای که همدل و همزبان باشد تمام دنیا پیامش را می شنود و در تولید سرمایه اجتماعی موفقیت بیشتری کسب می کند.

جمع‌آوری مهاجران معتاد و به‌کارگیری جوانان ایرانی در کارخانه‌های قم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات خوب در شهر قم جمع‌آوری مهاجران معتاد بود و در این راستا ۲۱ درصد سرقت در قم کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این مهاجران معتاد تحویل کمپ ترک اعتیاد می شوند و به صورت اجباری باید تحت درمان قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه موضوع اتباع خارجی غیرمجاز در قم به شکل یک معضل درآمده است، گفت: مشکلات آنها به گونه ای است که کارخانه‌ها نیز به دنبال کارگر ایرانی هستند، و این گام مثبتی در راستای اشتغال جوانان ایرانی است که توسط ادارات مختلف به نتیجه رسیده است.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به پایش تصویری، گفت: برای کاهش سرقت و منازعات محله‌ای بحث پایش تصویری را در دستور کار خود قرار دادیم که به زودی اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تشکیل کمیته راهبردی انتخابات نیز در دستور کار است تا در انتخابات سال ۹۴ یک انتخابات پر شور و امن را داشته باشیم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM