جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

عده ای زندانی شدن فردی را تبدیل به مسئله اصلی کشور می کنند

020مشاور پارلمانی قوه قضائیه اشاره مقام معظم رهبری به مسئله انتخابات آزاد را به علت جلوگیری از شبهه افکنی و سوء استفاده‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس هفتم و هشتم  در گفت و گو با خبرآنلاین درباره دیدار اخیر  مردم قم با مقام معظم رهبری گفت: معمولا دیدارهایی که مردم قم با مقام معظم رهبری دارند با مناسبت‌های مهم تاریخی کشور همراه می‌شود مثلا در سال 86 که پیش از انتخابات مجلس بود و یا در سال 88 که انتخابات ریاست جمهوری بود. امسال هم همین اتفاق پیش آمد و در دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به نکات انتخاباتی و موارد مورد نظر درباره انتخابات اشاره کردند.
وی در ادامه به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب درباره انتخابات آزاد اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که مطرح است این است که عده‌ای می‌گویند ما دنبال انتخابات آزاد هستیم. رهبری به نحوی خواستند پاسخ بدهند به این شبهه افکنی و هم از این جلوگیری کنند که در آینده کسانی بخواهند با مطرح کردن انتخابات آزاد برای مملکت مشکلی ایجاد کنند. همچنین رهبری به نکته دقیقی اشاره کردند و آن اینکه در این کشور 34 انتخابات برگزار شده و همواره انتخابات‌ها آزاد بوده است و نظام جمهوری اسلامی در حفظ و نگهداری و حفاظت از آرای مردم همواره سعی خود را کرده است. ایشان اعلام کردند که پس از 34 سال که از انقلاب می‌گذرد ما 34 انتخابات برگزار کرده‌ایم و همه هم در کمال آزادی و سلامت بوده است. از اولین انتخابات که انتخابات به اصل جمهوری اسلامی بوده است تا آخرین انتخابات که 12 اسفند سال گذشته برگزار شد همگی در کمال آزادی بوده و مردم با فراغ بال نامزدهای خود را انتخاب می‌کردند و به پای صندوق‌های رای می‌رفتند. کسی نمی‌تواند این شبهه را وارد کند که انتخابات در ایران آزاد نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره ضرورت حفظ آرامش در انتخابات آینده نیز گفت: انتخابات باید نماد انسجام ملی ما باشد. انتخابات برای ما یک فرصت مهم و تاریخی است که ما از طریق حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانیم با مخالفین و معاندین و دشمنانمان مقابله کنیم. نفس حضور مردم در پای صندوق‌های رای و حضور حداکثری آن‌ها اولین کارت گفت وگوی ما در هر مذاکره‌ای می‌تواند باشد و در تمامی سال‌های پس از انقلاب هم هر زمانی که مردم در پای صندوق‌های رای حضور داشتند و یا در مواقعی مانند 22 بهمن حضور میلیونی داشتند تا مدت‌ها لحن طرف‌های غربی عوض می‌شد. چراکه حضور آگاهانه است و دشمنان دست از تبلیغات خود بر می‌داشتند. بنابر این ما باید به عنوان کشوری که منادی اتحاد و وحدت بین مسلمین هستیم، اتحاد را در میان خودمان نیز حفظ کنیم و انتخابات هم بهترین فرصت برای انشان دادن این اتحاد و انسجام ملی است. ما باید این نماد را حفظ کنیم و از خدشه دار شدن آن جلوگیری کنیم.
حجت الاسلام بنایی همچنین درباره مسال حاشیه‌ای که در رسانه‌ها تبدیل به مسایل اصلی می شود گفت: همه می‌دانیم که مسایل اصلی کشور مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که مقام معظم رهبری هم بارها به آن اشاره کرده‌اند و ما حتی از نامگذاری‌ چند سال اخیر توسط رهبرانقلاب به این مساله پی می بریم.
وی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم که مردم از لحاظ اقتصادی و رفاهی تامین باشند افزود: اینطور نباشد که در این سال‌هایی که رهبری نامگذاری اقتصادی کرده اند مشکلات اقتصادی مردم هم دو چندان شود.  ممکن است در این میان برخی گروه‌های انحرافی مسایل اصلی را فرعی کنند و مسایلی را که به زندگی مردم برنمی‌خورد و دغدغه مردم نیست را مسئله اصلی کشور کنند، مثلا زندانی شدن فردی را تبدیل به مسئله اصلی کشور کنند.

خبرآنلاین (لینک اصلی)
یکشنبه 24 دی 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM