جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ترويج ازدواج آسان در رشد جمعيت مؤثر است

001معاون سياسي-امنيتي استانداري قم با اشاره به اين‌که بايد سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب درباره ازدياد نسل مورد توجه قرار بگيرد، گفت: با رفع موانع ازدواج و ترويج ازدواج آسان در رشد جمعيت اثرگذار باشيم.

به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون استاندار قم در نشست استاني «تبيين سياست‌هاي جمعيتي مبتني بر سلامت مادر و کودک» که با حضور مديران کل سازمان‌ها و نهادهاي استان، پزشکان و کارشناسان مراکز بهداشتي درماني در سالن امام علي (ع) دانشگاه علوم پزشکي برگزار شد با اشاره به مقابله بافرهنگ کاهش نسل در جامعه اظهار داشت: براي تثبيت جامعه باروري و جمعيتي کشور نيازمند آسيب‌شناسي دقيق براي پيشبرد اهداف است.
وي افزود: سريع‌ترين راه براي شناخت مسير واقعي و تحقق اهداف شناسايي معضلات جامعه است تا به‌واسطه آن بتوانيم مشکلات را رفع کنيم زيرا تا زماني که مشکلات بررسي نشود هيچ گرهي از کار باز نمي‌شود.
حجت‌الاسلام دکتر علي بنايي با اشاره به جريان نهادينه‌شده در جامعه به‌عنوان فرهنگ فرزند کمتر رفاه بيشتر تصريح کرد: کارشناسي ما نسبت به کنترل جمعيت در کشور درست نبوده و به‌درستي آن را عملياتي نکرده‌ايم، بنابراين بايد در نظر داشت که هميشه کارهاي بدون دقت و کارشناسي اين ثمرات را در پي دارد.
معاون سياسي-امنيتي استانداري قم با اشاره به پرهيز از سليقه‌اي رفتار کردن در کشور تصريح کرد: کشور با رويکرد سليقه‌اي اداره نمي‌شود بنابراين بايد کشور را بر اساس مصالح کارشناسي شده و با توجه به ميزان درخواست عمومي جامعه اداره کرد.
وي با اشاره به اهميت صداقت و امانت‌داري عنوان کرد: در بحث‌هاي کارشناسي بايد امانت‌دار باشيم تا مسير درستي را انتخاب کنيم زيرا هر کاري که بدون توجه و مشورت انجام شود سرشار از ضرر و زيان است.
به گفته وي مردم نيز بايد با توجه به سياست‌هاي موجود در موارد ابلاغي مسير خود را ادامه دهند و جامعه پزشکي و طلاب نيز واقف باشند که مردم از آن‌ها تبعيت مي‌کنند بنابراين از اين فرصت براي ارشاد مردم استفاده کنند.
حجت‌الاسلام بنايي خاطرنشان کرد: بايد سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب درباره ازدياد نسل موردتوجه قرار بگيرد و همه افراد بايد هم‌صدا با يکديگر درصدد رفع مشکلات ازدواج تلاش کنند و قم را به‌عنوان الگويي بزرگ معرفي کنند.

خبرگزاری موج (لینک اصلی)
چهارشنبه 10 دی 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM