جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

دمیدن روح همدلی و تفاهم در فضای ملی کشور / پرهیز از بداخلاقی در انتخابات

entekhabat 5عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در فضای ملی کشور روح همدلی و تفاهم را بدمند و از برخوردهای ضد اخلاقی که با فرهنگ اسلامی و آموزه‌های تشیع مغایرت دارد خودداری کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: فصل حماسه سیاسی با بحث انتخابات ارتباط پیدا می‌کند و از نظر زمانی مقدم بر دیگر مباحث می‌شود.

وی افزود: تعبیری که مقام معظم رهبری نسبت به حماسه سیاسی داشتند با توجه به مسائل داخلی و خارجی و فشارهایی است که دشمنان در ایام انتخابات از طریق رسانه‌ها و سایت‌های خارجی بر ملت وارد می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دشمنان از مسائلی که کاندیداها مطرح می‌کنند استفاده کرده و سم‌پاشی خواهند کرد.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی نامگذاری کردند این بود که ملت به گونه‌ای در پای صندوق‌های رای حاضر شوند که دشمن و بدخواهان نظام را زمین‌گیر کنند و در عرصه انتخابات دشمن از شور مردم در انتخابات در تعجب بماند.

بنایی با بیان اینکه تعبیر حماسه فراتر از کار معمولی است ابراز داشت: مردم همیشه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شدند اما وقتی تعبیر به حماسه می‌شود یعنی کاری که اثرگذاری و ماندگاری آن بیشتر است و این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ جمهوری اسلامی یک نقطه عطف است.

وی با متفاوت خواندن دوره یازدهم ریاست جمهوری نسبت به دوران‌های گذشته گفت: تحرکات دشمن در این دوره از انتخابات زیاد است و نقشه‌ها و آرزوهای آنها تنها با حضور حماسی مردم نقش بر آب می‌شود و هر میزان که مردم با نشاط بیشتر در صحنه انتخابات حضور یابند به همان میزان مفهوم حماسه سیاسی محقق خواهد شد.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه در مورد وظیفه نامزدهای انتخاباتی در تحقق شعار امسال اظهار کرد: حماسه‌آفرینی نامزدها اینگونه است که در فضای ملی کشور روح همدلی و تفاهم را بدمند و از برخوردهای ضد اخلاق که با فرهنگ اسلامی و آموزه‌های تشیع مغایرت دارد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نامزدها باید از رفتارهایی که در گذشته عامل بداخلاقی در کشور و فرار سرمایه‌های اجتماعی کشور شد بپرهیزند و وظیفه هر نامزدی است که در این راستا تلاش کند.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
دوشنبه 26 فروردین 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM