جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

توافق هسته‌ای حاصل حمایت رهبری، مقاومت ملت و تدبیر دولت بود

rahbarیک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته‌ای صورت گرفته در ژنو، حاصل حمایت‌های بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و تدبیر دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، اظهار کرد: در توافقات هسته‌ای ژنو، حقانیت ملت ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه "تیم مذاکره‌کننده توانست با اقتدار و عزت در حضور قدرت‌های بزرگ جهانی حق ملت را ایفا کند"، تصریح کرد: امروز شاهدیم که حقوق ملت ایران با حمایت بی‌دریغ رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت ملت و تدبیر دولت در منظر جهانیان قرار گرفته است.

این نماینده پیشین مجلس، برنامه غنی‌سازی هسته‌ای و دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای را در مرحله اول، نتیجه خوداتکایی ملت ایران دانست و افزود: دانش هسته‌ای با صبر و اتکا ملت ایران به دانشمندان خود در کشور بومی و به ثمر نشست.

بنایی تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده در ژنو با وجود فشارها و کارشکنی‌هایی که رژیم صهیونیستی در این میان ایجاد کرد، توانست با اقتدار در حضور قدرت‌های بزرگ جهانی حقوق ملت خود را استیفا کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های رهبری، پشتیبانی ملت و ذکاوت تیم مذاکره‌کننده در کسب توافقات هسته‌ای، تصریح کرد: این سه مهم، به عنوان یک نقشه راهبردی جامع و موثر در کنار هم توانست این موفقیت عظیم را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، این توافق را حاصل مقاومت و پایداری ملت ایران طی ده سال گذشته دانست و گفت: ملت ایران با صبر و بردباری تحریم‌های ظالمانه را تحمل کردند و امروز توانستند با پافشاری بر حقوق هسته‌ای خود جهانیان را به تعظیم وادارند.

بنایی با اشاره به نقش مهم تیم مذاکره‌کننده بویژه شخص وزیر امور خارجه در مذاکرات اخیر اظهار کرد: مذاکرات بسیار سخت و نفس‌گیر بود که با حضور آقای ظریف، دعای ملت و توجه الهی با هنرمندی تمام انجام شد تا امروز ملت ایران شاهد به ثمر نشستن تحمل سختی‌ها و مشقت‌ها باشند.

وی در پایان تصریح کرد: کلید ورود به دروازه‌های ارتباط سازنده با ایران، اعتراف به حقوق هسته‌ای ایران، داشتن زبان تکریم و کرامت است و باید بدانند که زبان تهدید اثرگذار نیست.

خبرگزاری ایسنا (لینک اصلی)
دوشنبه 4 آذر 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM