جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

هزینه از رهبری برای منافع گروهی نادرست است

019لازم است از هزینه کردن رهبری در موضوع وحدت اصولگرایان یا سایر جریانات سیاسی خودداری شود تا مبادا در صورتی که حوادث و اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد، شائبه ای در اذهان ایجاد شود.

قانون اساسی جمهوری اسلامی نظام سیاسی ما را بر اساس تئوری ولایت فقیه بنا نهاده است، لذا همواره نظر مقام معظم رهبری درباره مسایل کلان و مهم مملکتی اخذ می شود و مسوولان ملزم به تبعیت از نظر ایشان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، تاکید کرد: گر چه مقوله انتخابات و اصولگرایان از موضوعات کلان مملکتی است، اما ولی فقیه به مثابه امام مسلمین و پدر مومنین و تمام آحاد جامعه است و از آنجا که جامعه نیز از سلایق متفاوت و گوناگونی تشکیل شده است، هزینه کردن از جایگاه رهبری برای یک گروه سیاسی خاص، دور از شان و منزلت رهبری است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به جایگاه شاخص ولایت فقیه در جامعه، اظهار داشت: رهبری همواره با عدالت و مهربانی، بهترین تدبیر را برای اداره کشور و همسویی تشکلها به وحدت انجام می دهند، ولی طرح این مباحث که نظر رهبری اتحاد این جناح یا آن تشکل سیاسی است، دو ضرر دارد: نخست اینکه در برخی گروه ها این موضوع القاء می شود که رهبری به گروهی خاص در جامعه عنایت بیشتری دارد و از سوی دیگر برخی تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا مانع اتحاد اصولگرایان شوند، تا بدین طریق عدم تبعیت اصولگرایان از رهبری در جامعه منعکس شود.

این عضو اصول گرای مجلس هشتم در ادامه خاطر نشان کرد: اگر در نهایت نیز اصولگرایان به لیست واحدی دست پیدا کنند، و آنها بتوانند در سایه این اتحاد کرسی های مجلس را تصاحب کنند، برخی این انگ را می توانند بزنند که این همان شد که می خواستند و برخی از دشمنان خارجی نیز به سیاه نمایی علیه نظام خواهند پرداخت.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به جلسات گروه ۷+۸، اظهار داشت: بهترین روشی که اصولگرایان در پیش گرفته اند، همین کمیته ۷+۸ است که تحت مدیریت آیت الله مهدوی کنی و با هماهنگی جامعتین در حال پیگیری امور است و با توجه به شخصیت مردمی آیت الله مهدوی کنی و سوابق و اعتماد تشکل های اصولگرا به وی، ان شاء الله اصولگرایان به نتایج مثبتی در این دوره از انتخابات مجلس دست خواهند یافت.

نماینده قم در پایان با اشاره به احتمالاتی که در همه انتخابات ها وجود دارد، خاطر نشان کرد: لازم است از هزینه کردن رهبری در موضوع وحدت اصولگرایان یا سایر جریانات سیاسی خودداری شود تا مبادا در صورتی که حوادث و اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد، شائبه ای در اذهان ایجاد شود.

خبرگزاری اعتدال (لینک اصلی)
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
آینده نیوز (لینک اصلی)
افکار نیوز (لینک اصلی)
شنبه 22 مرداد 1390

 

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM