جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جزایر سه گانه در حاکمیت ایران بوده و هست /واکنش امارات به سفر رئیس جمهور محکوم است

http://www.qeshmdaily.com/images/docs/000000/n00000725-b.jpgنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اظهارات تند و بی اساس وزیر خارجه امارات در پی سفر رئیس جمهور به ابوموسی گفت: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در حاکمیت بلامنازع ایران بوده ، هست و خواهد بود.

 حجت الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی زندگی تصریح کرد: از گذشته و تاریخ بسیار دور ، جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در حاکمیت ایران بوده و هیچ تردیدی بر این موضوع نیست، زیرا زمانی که این جزایر به حاکمیت ایران درآمد، امارات هنوز به وجود نیامده بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ادعاهای واهی شورای خلیج فارس و اینک وزیر خارجه امارات مبنایی ندارد و با این ادبیات و این صحبت ها نمی توانند چشمداشتی به خاک و مالکیت ایران در این جزایر سه گانه داشته باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور ، سفر به قلمرو حاکمیت کشورمان بوه و هیچکس حق ندارد به مسائل داخلی ما ورود کرده و دخالتی کند. چراکه همه کشورها و تاریخ می داند که جزایر سه گانه همیشه در حاکمیت ایران بوده و خواهد ماند.
این نماینده مجلس اعلام کرد: قطعا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این موضوع را مورد بررسی قرارداده و پاسخی به برخورد وزیر خارجه امارات می دهد، گرچه این حرفها و اظهار نظرها در حد و اندازه وزیر امور خارجه امارات نیست و اساسا وی بی جهت به این موضوع ورود پیدا کرده است.

شبکه خبری زندگی (لینک اصلی)
شنبه 26 فروردین 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM