چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تقسیم سهمیه دانشگاه‌ها بر اساس فعالیت در زمینه تولید علم انجام شود

025معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی بخشی از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها است، گفت: تقسیم سهمیه دانشگاه‌ها باید بر اساس فعالیت آن‌ها در عرصه تولید علم و دانش انجام شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در همایش هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم که ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، از قم به عنوان شهر مذهبی که مرکز تولید علم است یاد کرد و گفت: این شهر از دوران‌های گذشته به شهر علم و تقوا مشهور بوده است.

وی بر ایجاد نقشه علمی برای استان قم تاکید و اضافه کرد: میزان تولید علوم دینی و انسانی استان قم باید مورد ارزیابی قرار داده شود تا بتوانیم رتبه‌بندی مناسبی میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این استان انجام دهیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی بخشی از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: تقسیم سهمیه دانشگاه‌ها باید بر اساس فعالیت آن‌ها در عرصه تولید علم و دانش انجام شود.

وی با بیان اینکه برخی از دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان قم در سطح بین‌المللی مطرح هستند، ادامه داد: معارف اسلامی از قم به سایر کشورهای اسلامی صادر می‌شود و امیدواریم در عرصه علوم نظری بتوانیم معارف اسلامی را با علوم انسانی همراه کنیم و برای جامعه بشری ارائه دهیم تا در عرصه تبلیغ دین اسلام گام موثری برداشته باشیم.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
شنبه 3 آبان 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM