جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

افزایش پذیرش دانشجویان بومی باید در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد

014به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر بنایی معاون سیاسی امنيتي استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان، اقشار جوان و تحصیل کرده و آینده ساز کشور هستند و نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در جامعه ایفا می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بر تشکیل مستمر جلسات کمیسیون و رصد مسائل و مشکلات دانشجویان تاکید و از اعضای کمیسیون خواست نسبت به بررسی و حل مشکل ایاب و ذهاب، خوابگاه ها، فضای برگزاری امتحانات و ... اهتمام جدی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر بنایی با اشاره به تقویت بنیه فکری دانشجویان خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به رشد علمی و فکری دانشجویان اهتمام ورزیم تا شاهد شکوفایی و رشد دانشجویان در عرصه علمی و فکری در استان قم باشیم.
ایشان با تاکید بر همدلی و همفکری در بین مسئولین دانشگاه ها اظهار داشت: مدیران و مسئولین دانشگاه های استان با هم افزایی و همدلی برای پیشبرد مطلوب برنامه های آموزشی و علمی دانشجویان، زمینه های استفاده از ظرفیت ها و خلاقیت های دانشجویان را فراهم سازند تا این قشر جوان با تحصیلات عالیه، قم را به جایگاه رفیع علمی و آموزشی برسانند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر بنایی خواستار پذیرش بیشتر دانشجویان بومی شد و افزود: دانشگاه های استان با هماهنگی و مجوزهای لازم نسبت به پذیرش دانسجویان بومی اقدام ورزند این امر باعث کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دانشجویان خواهد شد و بر ارائه خدمات آموزشی تأثیر بسزایی خواهد داشت.
ایشان با اشاره به تأکید و سفارش مقام معظم رهبری مدظله العالي، مبنی بر ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: باید زمینه های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه ها فراهم نماییم تا دانشجویان بتوانند نظرات، افکار و نقدهای سازنده خود را ارائه نمایند.
در این جلسه همچنین آخرین اخبار و تحولات مربوط به مراکز آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM