دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

شهید مطهری نماد مرجعیت فکری نظام جمهوری اسلامی است

motahariحجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی قم ، با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، از وی به عنوان نماد علمی و مرجعیت فکری نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

 

وی افزود: طی ۳۶ سال اخیر آثار شهید مطهری با بنیه دینی و علمی قوی مرجع بسیاری از پژوهشگران بوده است.

معاون استاندار با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید مطهری در سراسر کشور برگزار می شود، اهمیت این مراسم در قم را دوچندان دانست و ادامه داد: این شهید بزرگوار فرزند قم بوده و مزار وی نیز در قم می باشد.

وی افزود: توجه به خود سازی، خلوص نیت و صفای باطنی از دلایل مهم پایداری در تفکرات شهید مطهری است که باید مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد

بنایی سخنانی با اشاره به جایگاه کار در جامعه از نظر اسلام اظهار کرد: خداوند متعال عنایت خاصی به کسی که برای کسب حلال تلاش می کند دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه بیکاری از هر جهت مذموم و موجب معضلات اجتماعی است افزود: باید با تعیین جایگاه قم در زمینه ی اشتغال و حرفه آموزی و برنامه ریزی برای توسعه پایدار، زمینه اشتغال جوانان را فراهم نماییم.

وی فرهنگ غلط پشت میز نشینی را از معضلات فرهنگ کار عنوان و تصریح کرد: صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی باید جوانان را نسبت به مشاغل تولیدی و صنعتی ترغیب نمایند.

دکتر بنایی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی حمایت از بیماران هموفیلی، برگزاری همایش حمایت از این بیماران در قم را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت تلاش همه مسئولین دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی خصوصا صدا و سیما برای جلب نظر همه ی مردم به این همایش تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی حزب موتلفه اسلامی (لینک اصلی)
شنبه 22 فروردین 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM