جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

قم باید الگوی ترویج فرهنگ قرآنی باشد

qoranمعاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه باید فرهنگ قرآنی از قم ترویج شود گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن در قم می‌تواند در این زمینه کمک کند و قم به الگویی برای بقیه شهرها تبدیل شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید نمایشگاه قرآن قم، با بیان اینکه باید فرهنگ قرآنی از قم ترویج شود عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن در قم می‌تواند در این زمینه کمک کند و قم به الگویی برای بقیه شهرها تبدیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بیان کرد: نیروهای فرهنگی در شهرهای دیگر می‌توانند با توجه به الگو بودن شهر قم از ظرفیت‌های فرهنگی ما استفاده کنند و برای ترویج معارف قرآنی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه حتما باید با تخفیف‌ها و امتیازاتی همراه باشد تا هم ناشران و هم مردمی که از این محصولات استفاده می‌کنند از این امکانات استفاده کنند.

بنایی بیان کرد: نمایشگاه امسال از نظر عرضه و جمع آوری کتاب و همچنین پاسخگویی به نیاز مراجعین بهتر از سال گذشته است و غرفه بندی و کیفیت حضور ناشرین نیز بهتر شده است.

وی با اشاره به لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص این نمایشگاه گفت: کار تبلیغی باید بیشتر شود و صدا و سیما و رسانه‌های جمعی باید در این خصوص بیشتر وارد شوند.

دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم، از 12 تیرماه در مجتمع ناشران قم آغاز به کار کرده و تا 22 تیر هر شب از ساعت 21:30 تا 2 بامداد میزبان علاقمندان خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا (لینک اصلی)
یکشنبه 22 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM