جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از خبرگزاری فارس

farsمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم با سرپرست و خبرنگاران این دفتر به گفت‌وگو پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام دکتر علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با سرپرست و خبرنگاران این دفتر گفت‌وگو کرد.

سیدجواد اشرفی سرپرست خبرگزاری فارس در قم با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه سفر هیئت چینی به قم از اهمیت بسیاری برخوردار بود، به طوری که این امر در نتیجه‌گیری مخاطب بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: حضور هیئت چینی در قم دارای ظرفیت فراوانی بود، به طوری که امکان استفاده بهتر از این ظرفیت و فرصت وجود داشت و باید در خصوص اقدامات انجام شده و دستاوردهای این سفر اطلاعات لازم در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گیرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم گفت: خبرگزاری فارس در تولید و تعداد اخبار در استان دارای رتبه نخست است و روزانه 40 تا 50 خبر روی خروجی این خبرگزاری منتشر می‌‌شود.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در بحث جریان‌سازی به خوبی ایفای نقش کرده است، گفت: در زمینه طرح تکریم بانوان از سوی شهرداری تهران اقدامات خوبی در انعکاس نظرات مراجع و علما صورت گرفت.

اشرفی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایت استانی امکانات و ظرفیت‌های بیشتری در اختیار ما قرار می‌گیرد و شاهد تحولی در روند فعالیت‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
پنجشنبه 23 مرداد 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM