جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رسیدن آب شیرین به قم از برکات سفر مقام معظم رهبری است// آب شیرین را اسراف نکنیم

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMVWTECeOhCPEuOKqvEUsBPJga-GglWOg1Iy4Vm59yHaiFOFnTCgنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به اجرای هرچه سریعتر پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم گفت: رسیدن آب شیرین به قم از برکات سفر سال قبل مقام معظم رهبری به این استان است.

 

 

به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام و المسلمين علي بنايي امروز در ديدار با مديران عامل شرکت‌هاي آب و فاضلاب و آب منطقه‌اي استان، رسيدن آب شيرين و گواراي سرشاخه‌هاي دز به قم را عنايت ويژه مقام معظم رهبري دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره پيگير رفع مشکل آب شهر قم بوده‌اند و بر روي اين مسئله حساسيت ويژه‌اي داشتند.

وي خاطر نشان کرد: ايشان در سفر تاريخي سال گذشته خود به قم نيز بار ديگر بر رفع مشکل آب قم تاکيد کردند و هم اکنون با رسيدن آب سرشاخه‌هاي دز يکي از ثمرات سفر پر خير و برکت مقام معظم رهبري به قم به دست مردم رسيده است.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با قدرداني از تلاش‌هاي پيگير دولت، وزارت نيرو و مسئولان آب و آبفاي استان براي رسيدن آب شيرين به قم گفت: به حمدالله اين اقدام تاريخي صورت گرفت و آب شيرين به استان قم وارد شد که اين امر موجبات رضايت و خوشحالي مردم را فراهم کرده است.

وي تصريح کرد: امروز مردم وعده‌هاي مسئولان را در رساندن آب شيرين به قم تحقق يافته مي‌بينند که اين مهم، اميدواري هر چه بيشتر مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوي اسلامي به دنبال دارد.

وي در ادامه با بيان اينکه امروز قم در مسير رشد و ارتقا قرار دارد، افزود: امروز فاز نخست پروژه عظيم انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم با تلاش و کوشش و پيگيري‌هاي نيروهاي بومي علاقمند به پيشرفت استان اجرايي شد.

حجت‌الاسلام بنايي پروژه انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم را پروژه‌اي عظيم دانست و گفت: اجراي اين پروژه کاري سنگين و افتخار آفرين به شمار مي‌رود که جاي بسي تقدير و تشکر از کليه دست‌اندرکاران را دارد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بر فرهنگ‌سازي مصرف بهينه آب تاکيد کرد و ابراز داشت: بايد آموزش‌هاي استفاده صحيح از آب به مردم ارائه شود تا اين آب با کيفيت که با دشواريهاي زياد و صرف هزينه‌هاي سنگين به قم رسيده است اسراف نشود.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در پايان سخنان خود تاکيد کرد: مردم و دستگاه‌هاي استان به ويژه شهرداري نيز بايد از مصارف غير ضروري آب پرهيز کنند و با اصلاح الگوي مصرف، استفاده بهينه از اين مايع حياتي را سرلوحه فعاليت‌هاي خويش قرار دهند.

شبکه خبری قم (لینک اصلی)
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM