جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نظارت لازمه موفقیت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها است

yaraneh 2معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: نظارت بر تامین به موقع مایحتاج مردم و نرخ‌های عرضه کالا و محصولات باید به شکل کاملا جدی و واقعی در دستور کار قرار گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در جلسه مشترک کارگروه‌های امنیتی انتظامی، سلامت و اطلاع‌رسانی ستاد هدفمندی یارانه‌های استان قم افزود: همزمان با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، باید نظارت و کنترل بر بازار برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی تشدید شود و مردم نیز احساس نظارت کنند و بدانند که دولت و حاکمیت حضور مقتدر دارد و جلوی سوءاستفاده‌ها را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای هدفمندی یارانه‌ها مشکلی پیش نیامد، اضافه کرد: اگر در ادامه اجرای این طرح، نظارت صحیحی صورت نگیرد، ممکن است گرانی لجام گسیخته به مردم آسیب وارد کند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی استان، تعزیرات و مدیران مربوطه باید نسبت به وضعیت بازار و قیمت‌ها نظارت کامل داشته باشند، تصریح کرد: اجرای صحیح و قانونمند فاز دوم هدفمندی همچنان جزو اولویت‌های مهم نظام است و باید مدیران نسبت به اجرای دقیق آن دغدغه داشته باشند.

بنایی با تاکید بر اینکه گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه خارج از نوبت توسط فروشندگان متخلف مورد نظارت و کنترل قرار گیرد، ادامه داد: نظارت بر تامین به موقع مایحتاج مردم و نرخ‌های عرضه کالا و محصولات باید به شکل کاملا جدی و واقعی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد هیچگونه ناهنجاری در استان نباشیم.

وی با بیان اینکه شاید یکی از وجوه نام‌گذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد توجه به مساله اجرای فاز دوم باشد، گفت: مسئله اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و اجرای فاز دوم هدفمندی از ضروریات کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به اجرای طرح تحول نظام سلامت در مراکز زیرپوشش نظارت بیشتری داشته باشد و اطلاع رسانی وسیع و گسترده‌تری در این زمینه مبذول دارد تا عامه مردم در این زمینه مطلع شوند.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
شنبه 20 اردیبهشت 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM