جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نماینده قم: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سلفچگان معرفی شود

sardashthttp://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSubNzMgTiE1QbFRPHqW3uQhMykzlob0DT2ABLSGPdO_pcVNRHcخبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس‌ با اشاره به موقعیت استراتژیک سلفچگان گفت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه به ویژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به صاحبان سرمایه معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که به مناسبت سفر استاندار قم به بخش سلفچگان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هر روز روند رو به رشد توسعه و پیشرفت بخش سلفچگان را شاهدیم و باید برای این بخش اعتبار ویژه قائل شویم.

وی با اشاره به وجود فرودگاه، قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی و... خاطرنشان کرد: منطقه سلفچگان به دلیل موقعیت استراتژیک اهمیت بالایی دارد و باید از این موقعیت به نحو مطلوب برای پیشرفت و توسعه خود بخش و همچنین توسعه استان بهره کافی را برد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بخش سلفچگان توجه به توسعه پروژه‌های خدماتی و صنعتی مهم است.

وی ادامه داد:‌ وضعیت منطقه هم به گونه‌ای است که بخش خصوصی اقبال خوبی نسبت به آن دارد و باید از این موقعیت استفاده مطلوبی داشت و البته بخش خصوصی نیز باید ظرفیت‌های منطقه را به خوبی بشناسد.

وی مسئله کمبود آب در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: باید با توجه به کمبود آب از توسعه صنایع آب بر جلوگیری شود، چرا که ما در استان قم و در البته در دیگر نقاط کشور نیز با مشکل کم آبی مواجه هستیم.

‌بنایی با اشاره به اینکه باید گروه‌های مطالعاتی چشم‌انداز این منطقه را تعریف کنند،‌ اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به استان‌های مرکزی کشور منطقه سلفچگان می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذار به ویژه در بخش خدمات موثر باشد.

وی تصریح کرد: آینده این منطقه باید به خوبی مطالعه و برنامه‌ریزی شود تا پیشرفت و توسعه بیش از پیش این منطقه را شاهد باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت استراتژیک سلفچگان گفت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه به ویژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به صاحبان سرمایه معرفی شود.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
پنج شنبه 21 مهر 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM