جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جهاد اقتصادی بدون توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی ممکن نیست

007.jpgخبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تبیین لوازم و مقتضیات جهاد اقتصادی، اجرای اصل 44 قانون اساسی و افزایش میزان بهره‌وری و کار مفید را از جمله شاخصه های جهاد اقتصادی دانست.

حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال جهاد اقتصادی، تصریح کرد: در این نامگذاری حکمت های بسیاری نهفته است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح هدفمند کردن یارانه ها و آماده شدن زیرساخت های لازم برای تحول اقتصادی همه جانبه ابراز داشت:‌ امروز کشور در آستانه تحول بسیار بزرگی است و این مساله اقتضا می‌کند که نگاه مردم و مسؤولان به این تحولات جدی و پر دامنه باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلمه جهاد بار معنوی و فرهنگی خاصی دارد و در نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی نکات جدیدی نهفته است که برپایه نامگذاری دو سال گذشته است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت در سال جهاد اقتصادی همت و کار مضاعف از بین نرفته است و در سایه توجه به این دو مهم و رعایت الگوی صحیح مصرف می توانیم به رشد و شکوفایی لازم اقتصادی برسیم.

حجت الاسلام بنایی در ادامه با بیان اینکه جهاد اقتصادی لوازم خاصی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: یکی از لوازم و اقتضائات آن توجه به منابع درآمدی و نحوه صرف آن است.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: بهره وری در جهاد اقتصادی یک نکته کلیدی و اساسی است و مهم ترین شاخص آن بهره وری بالا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید نحوه بهره برداری از منابع را بهینه کنیم و به الگوی درست و دقیق مصرف توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام بنایی توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی را از دیگر لوازم جهاد اقتصادی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها برتوجه به این اصل تاکید کرده اند و جهاد اقتصادی نیازمند بالا بردن تولیدات کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای اصل 44 قانون اساسی کار را به مردم و بخش خصوصی واگذار می کند و بدون تحقق این اصل، جهاد اقتصادی ممکن نیست.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به اینکه بیشتر منابع و ثروت کشور از نفت حاصل می شود، تاکید کرد: تکیه کشور به منابع نفتی باید کمتر و اشتتغال بیشتر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی لازمه جهاد اقتصادی را تلاش و فعالیت بیشتری برای رونق بیش از پیش اشتغال پایدار برای آینده کشور دانست و تاکید کرد: همه باید با حرکت جهادی افق های جدیدی را پیش روی جمهوری اسلامی بگشاییم.
 
خبرگزاري رسا (لينك اصلي)
جمعه 12 فروردين 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM