جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نطق پيش از دستور حجة الاسلام و المسلمين علي بنايي ( 30 آبان 1385 )

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

مجمع نمايندگان استان قم ارتحال عالم برجسته و فقيه عالي مقام حضرت آيت الله العظمي حاج شيخ جواد تبريزي (ره) را به محضر مبارك امم زمان (ع) و نايب آن حضرت مقام معظم رهبري (مدظله) مراجع عظام تقليد (حفظهم الله) حوزه هاي علميه ، بيت شريف و معزز آن مرحوم ، شارگدان و مقلدين ايشان در داخل و خارج از كشور تسليع عرض مي نمايند.

به تعبير مقام معظم رهبري در اطلاعيه تسليت ايشان: مردم شريف قم هنوز سيماي باوقار ايشان در تشييع پيكرهاي مقدس شهيدان دوران دفاع مقدس را فراموش نكرده اند.

مجمع نمايندگان استان و مردم شريف قم روز گذشته ميزبان رياست محترم مجلس شوراي اسلامي جناب آقاي دكتر حداد عادل و هيات رئيسه محترم به استان قم بودند.

در اين سفر بابركت كه در همه جا با برخورد گرم از سوي مراجع معظم تقليد همراه بود عملكرد مجلس شوراي اسلامي و دقت در تصويب مصوبات مورد تجليل حضرات مراجع قرار گرفت و تذكرات سودمندي را نيز مطرح فرمودند.

مراجع عظام تقليد حضرت آيات عظام:‌فاضل لنكراني ، مكارم شيرازي، نوري همداني، صافي گلپايگاني ، موسوي اردبيلي، جوادي آملي و جامعه محترم مدرسين عنايت خويش را به مجلس هفتم در اين ملاقاتها ابراز داشتند و توفيق بيش از پيش مجلس شوراي اسلامي را در تحقق آرمان هاي اسلام و انقلاب و امام راحل آرزو مي نمودند.

مجمع نمايندگان استان قم پيشاپيش ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را به عموم نمايندگان محترم تبريك عرض مي نمايند.

همانگونه كه رئيس و هيات رئيسه محترم در اين سفر ملاحظه نمودند شهر قم از جهات متعددي از حيث توسعه و عمران و مبلمان شهري و زيرساخت هاي رفاهي و بهداشتي و آمايش سرزميني و ساختاري در تنگنا بسر مي برد و مردم وفادار و مسئولين محترم و پرتلاش استان تمامي توان و بضاعت محدود خود را در پذيرايي از زوار حرم اهل بيت و مسجد مقدس جمكران به كار مي برد اما شأن مردم قم در شأن عاشقان اهل بيت و زوار عزيز توجه ويژه مجلس و دولت را مي طلبد.

ما، تمام نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي را نمايندگان قم و انقلاب مي دانيم و استدعاي توجه ويژه از نمايندگان محترم داريم.

والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM