جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

سفر هيئت پارلماني ايران به آلمان با عث انتقاد جدي آمريکا و اسرائيل از برلين شد

esraeelعضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پس از بازگشت از آلمان گفت: سفر هيئت پارلماني ايران به آلمان موجب انتقاد جدي آمريکا و اسرائيل از برلين شده است.

علي بنايي، نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي و عضو گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان که به تازگي به همراهي اين گروه از برلين بازگشته است، در گفت و گو با خراسان اعلام کرد که اين نخستين دعوت رسمي پارلمان آلمان از گروه دوستي ايران و آلمان براي سفر به اين کشور بوده و به همين دليل مورد انتقاد جدي آمريکا و اسرائيل قرار گرفته است که چرا در شرايط تحريم ، از گروهي از نمايندگان پارلمان ايران دعوت رسمي شده است.

بنايي ادامه داد: ما در برلين ۱۰ ملاقات کاري با مقام هاي وزارت خارجه، رئيس کميسيون امنيت ملي، کميسيون هاي مختلف و فراکسيون هاي گوناگون پارلمان آلمان داشتيم که در اين ديدارها آن ها درباره وضعيت حقوق بشر در ايران نکاتي را مطرح مي کردند و ما در مقابل به موارد نقض حقوق بشر در ايران در نتيجه تحريم هاي غرب اشاره کرديم که از اين موارد اظهار بي اطلاعي مي کردند.

نماينده قم افزود: در اين ديدارها به مقام هاي آلمان متذکر شديم که ملت ايران براي جلوگيري از آسيب تحريم ها به ابتکارهاي جديدي در همه عرصه ها رو آورده است و با اين روش ها نمي توان در مقابل پيشرفت ملت ايران ايستاد.

عضو گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان تأکيد کرد: مقام هاي آلماني هم در اين ديدارها بر بي فايده بودن تحريم ها عليه ايران تأکيد مي کردند اما به لحاظ اجرايي حوزه مسئوليت آن ها به گونه اي نبود که قادر به لغو تحريم ها عليه ايران باشند.

خراسان نیوز (لینک اصلی)
شنبه 18 تیر 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM