Logo

نماينده قم نبايد دنبال كشمكش‌هاي سياسي باشد

دوشنبه , 08 اسفند 1390 , 12:49

1نماینده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه نماینده قم در مجلس نباید به دنبال کشمکش‌های سیاسی باشد، گفت: اگر بنده در طول 8 سال گذشته به این موضوع می‌پرداختم امروز کارنامه قابل ارائه‌ای به مردم شریف قم نداشتم.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علی بنایی در جمع تعداد قابل توجهي از خواهران فعال فرهنگي با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در خارج از کشور افزود: عده‌ای در داخل کشور در مسیر دشمنان گام بر می‌دارند و افرادی هم به تخریب دیگران می‌پردازند که از وجود چنین شرایطی تنها دشمنان سود می‌برند و چیزی عاید ملت نمی‌شود و در نهایت نمایندگان شایسته وارد مجلس نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه مردم قم در سال 86 با انتخاب درست، دکتر لاریجانی را به عنوان نماینده خود وارد مجلس کردند افزود: در طی این چهار سال نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی توانستند ظرفیت قم در مجلس را ارتقاء دهند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بعد از انتخاب دکتر لاریجانی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس افق روشن و تازه‌ای در راستای عمران و آبادانی قم باز شد که البته برخی‌ها این مسئله را نمی‌پذیرند.
وی با بیان اینکه قم همان گونه که در قبل از انقلاب محروم بود امروز نیز مظلوم است افزود: نماینده قم در مجلس نباید به دنبال کشمکش‌های سیاسی باشد و اگر بنده در طول 8 سال گذشته به این موضوع می‌پرداختم امروز کارنامه قابل ارائه‌ای به مردم شریف قم نداشتم.
حجت‌الاسلام بنایی با بیان اینکه مواضع بنده از سال 83 تاکنون تغییری نکرده است افزود: عهد ما با اهل قم همچنان پایدار است و کسی که به عنوان نماینده وارد مجلس می‌شود باید عمر نمایندگی خود را صرف عمران و آبادانی کند.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بیان اینکه امروز شاهد موجی از تخریب‌ها علیه لاریجانی هستیم افزود: از زمانی که ایشان اولین مسئولیت را قبول کردند تا به امروز، تمامی آن بر اساس خواست و نظر رهبر معظم انقلاب بود و وی شخصیتی است که در همه حال یار و یاور رهبری است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا وضع نابسامان قم به نتیجه برسد و مسیر پپیشرفت و آبادانی استان ادامه داشته باشد افزود: کسانی که به قم علاقه‌مند هستند باید افراد خادم را از غیره تشخیص دهند و آنها را به مجلس بفرستند.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.