Logo

مجلس هفتم براي همگاري با دولت قدم هاي خوبي برداشته است

دوشنبه , 19 مرداد 1383 , 01:00
گروه خبر: نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس هفتم براي همكاري با دولت قدمهاي خوبي برداشته ولي متقابلا اين همكاري صورت نگرفته است كه جاي گلايه دارد.
علي بنايي"با بيان اينكه تعامل دولت و مجلس در آينده بستگي به نحوه همكاري با يكديگر دارد، افزود: مجلس به عنوان ارگاني مردمي تعامل مناسب با دولت خواهد داشت و كار آمدي خود را به نمايش خواهد داشت.
 

وي در خصوص انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: در نظام مجهوري اسلامي راي مردم همواره حرف اول را ميزند و از انتخابات رياست جمهوري دور اول تا دور نهم، مردم در صحنه انتخابات حضور فعال و جدي داشته اند و در انتخابات دور آتي رياست مجهوري نيز شركت فعالانه اي خواهند داشت.

وي با توجه به اهميت مشاركت گسترده مردم در اين دور از انتخابات گفت: ايران در هر دوره با تهديدات خارجي روبه رو بوده است وو مردم بخوبي اين تهديدات را احساس كرده و پاي صندوقهاي راي مي روند.

 

بنايي تصريح كرئد: ملاكها و معيارهاي رييس جمهور آينده بايد تعيين و توان وقدرت اجرايي وي با توجه به خواسته هاي مردم مشخص شود.

 

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر بحث اصلي كشور مسايل اقتصا دي و معيشتي مردم است.

 

اين نماينده تاكيد كرد: بحث كار آمدي در نظام، موضوعي جدي است كه بايد براي انتخاب رييس جمهور آينده در نظر گرفته شود، ضمن اينكه تعهد و تخصص از معيارهاي مهم يك رييس جمهور است.

روزنامه ایمان
دوشنبه 19 مرداد 1383

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.